نفت نما- انتصاب مدیر جدید روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس جنجال آفرید.
موضوع از این قرار است که در روزهای پایانیِ اردیبهشت ماه سال جاری، هلدینگ خلیج فارس در جلسه ای که با حضور روسای روابط عمومی های آن برگزار شد، علی دانشمند را به سمت مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس معرفی می کند.
ظاهرا گزینه سیاوش میرحاجی، مدیرعامل پتروشیمی پارس شخص دیگری بوده که وی نیز در جلسه موردنظر حضور داشت.
در حقیقت رفتار غیرحرفه ای حامد شمس، مدیر برند، روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی هلدینگ خلیج فارس موجب اختلاف بین شرکت پتروشیمی پارس و هلدینگ خلیج فارس می شود.
برخی رسانه ها نیز با تقبیحِ رفتار شمس، از محمد شریعتمداری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس خواستند در مقابل چنین بدعت گذاری هایی ایستادگی کرده تا آینده روابط عمومی های شرکت های زیرمجموعه با چالش مواجه نشود.
برخی نیز رفتار شمس را نوعی دهن کجی به سیاوش میرحاجی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس می دانند زیرا وی می بایست تا صدور حکم توسط میرحاجی درنگ می کرد و ضمن هماهنگی با مدیرعامل پتروشیمی پارس، حکم انتصاب مدیر جدید روابط عمومی این شرکت را صادر و سپس بر روی وبسایت بارگذاری می کرد.
به نظر می رسد روابط عمومی پتروشیمی پارس روزهای پرچالشی را پیش رو داشته باشد زیرا این موضوع می تواند به محلِ اختلاف بین مدیرعامل این شرکت و حامیانِ وی با مدیریت برند، روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی هلدینگ خلیج فارس تبدیل شود.
به هر حال، این روزها پتروشیمی پارس به ویژه در حوزه روابط عمومی حال و روز خوبی ندارد و باید گفت آینده آن پرتنش و مبهم پیش بینی می شود.